Roselie

Verloskundige en moeder van Julie-Janne en Lili-Rose.

7.5.06

Geen tuin, maar wel een zandbak.

Eindelijk het is mooi weer. Ik voel een bron van energie in mijn lichaam stromen. Zodra Julie wakker is wil ik meteen naar buiten om de stralen zon met mijn lichaam op te vangen. Een tuin hebben we helaas niet, wat zou dat nu toch makkelijk zijn. Dan maar met Julie op zoek naar dat stukje tuin. Gelukkig hebben we de plas om de hoek, dus vrijheid genoeg. Vele rondjes plas worden dan nu ook met dit mooie weer gemaakt. Lopend met de hond, skaten en fietsend. Hoe sneller hoe beter voor Julie, die ook met volle teugen van het mooie weer geniet. Ook een leuk uitje met dit weer is de kinderboerderij, het terrasje met de mandjes vol met lekker stokbrood en natuurlijk de speeltuin. De kindjes in de speeltuin vindt Julie erg interessant, maar wat ook de aandacht van Julie trekt is de zandbak. Lekker met de blote voetjes in het zand spelen. Dit bracht me op een idee! Mag ik wel geen tuin hebben, maar ik heb wel een heerlijk balkonnetje. Een balkon dat groot genoeg is voor een zandbak voor Julie. Zo komt het dus dat Julie nu een eigen zandbak heeft op haar balkon met speeltjes die ze gekregen heeft van haar alerte oma, want een zandbak zonder speeltjes is toch wel een beetje saai. Zo zit ik dan nu ook bijna elke ochtend lekker met Julie in de zandbak te spelen. Geweldig vindt Julie haar eigen zandbak en ik, ik kan nu lekker genieten van mijn kopje koffie in de zon met het leukste uitzicht wat ik me maar kan bedenken: Julie die heerlijk aan het spelen is in haar zandbak.

3 Comments:

At 1:18 p.m., Blogger Esther said...

Wat lief! Ik moet haar toch echt weer een keer zien, het is te lang geleden.
Mag ik trouwens een link op mijn site zetten naar de jouwe?
Wat een rare comment staat hierboven. Gewoon spam! Daar heb ik (nog) geen last van.
Tot snel!
XXX Esther

 
At 6:06 p.m., Blogger Roselie said...

tuurlijk mag dat, yvonne heeft ooit eens gezegd: "ik vind haar net zo leuk als mijn bull dog." dus dan past het wel he op je site!

 
At 9:46 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik zal de link er meteen bij zetten.
Ik vind Julie wel veel mooier dan Bruce hoor! haha

 

Een reactie posten

<< Home