Roselie

Verloskundige en moeder van Julie-Janne en Lili-Rose.

22.3.06

Tandjes

Wat gaat het toch snel allemaal met die kleintjes. Is net tand 1 tevoorschijn volgt een paar dagen later tand twee alweer. Dat betekende shoppen, want ik had me laten vertellen, zodra de tandjes verschijnen moet je gaan poetsen. Ik keek mijn ogen uit, wat heb je veel tandenborstel keus voor die kleintjes. Allemaal heb ik ze door mijn handen laten glijden. De meest leuke designs, maar op het eind heb ik toch maar heel verstandig voor een handige praktische tandenborstel gekozen. 1 kant is de borstel en de andere kant is de bijtring. Ook nog natuurlijke tandpasta aangeschaft en jawel hoor poetsen maar. Nou dat is nog een behoorlijke klus, als je dat op een serieuze manier wilt aanpakken. Hoe krijg je je kindje zover dat ze haar mondje open doet en daarna hoe krijg je haar zover dat ze met een beetje water haar mond spoelt en dan de tandpasta weer uitspuugt. Gelukkig is Julie dol op haar nieuwe speeltje, euhh tandenborstel, dus spelenderwijs komen we er wel.















Voor een ieder die zich blind heeft zitten staren om Julie haar eerste tandje op de foto te ontdekken. (zie 28-02-06, Tandje). Volgt er nu een foto waarbij je dus twee keer zoveel kans hebt.


1 Comments:

At 6:44 p.m., Anonymous Anoniem said...

ik zie ze

 

Een reactie posten

<< Home