Roselie

Verloskundige en moeder van Julie-Janne en Lili-Rose.

16.2.06

7 maanden.

De periode van goede spuitluiers tot aan de oksels is achter de rug. Dat zou in de was schelen, want wat zijn die vlekken er toch moeilijk uit te krijgen. Echter is nu de periode van eten aangebroken en dat geeft eigenlijk nog meer was met nog meer lastige vlekken. Hoe goed ik Julie ook inpak tijdens het eten, krijgt ze het nog altijd voor elkaar dat ze helemaal onder zit. Julie is gek op eten. Alles gaat er met plezier in. Er is tot nu toe maar 1 ding waar ze een zuur gezicht van trekt en dat is tomaat.
Terwijl je haar prakje staat te koken hoor je Julie alleen maar hap, hap, hap roepen. Ze wordt er helemaal wild van en tot nu toe eet ze altijd haar bordje netjes leeg. Nu de zeven maanden zijn aangebroken komen er weer andere dingen op haar menukaart te staan. Pasta, vlees, vis, etc. Ik heb het koken nog nooit zo leuk gevonden.

Wat er allemaal nog meer gebeurt in het leventje van Julie. Ze klets wat af, lacht enorm veel, kan heel hoog gillen. (Als een echte dame.) Rollen als de beste, stapjes zetten, heel even los zitten en zo kan ik nog wel even door gaan. Met 7 maanden lijkt Julie al zoveel zelfstandiger.

Er is nog nooit zo’n periode van mijn leven zo snel voorbij gevlogen. 7 maanden lijken niks en toch alweer zoveel. Ik ben gek op mijn lieve kleine Julietje!

1 Comments:

At 12:57 a.m., Anonymous Anoniem said...

een hele week zonder mijn kleindochter, wat ben je weer gegroeid lieve Julietje.

 

Een reactie posten

<< Home