Roselie

Verloskundige en moeder van Julie-Janne en Lili-Rose.

28.2.06

Tandje.

Al sinds twee maanden vertoonde Julie alle verschijnselen van tanden krijgen; bijten op lepeltjes, bijten op haar bijtringen, kwijlen en onrustig slapen. Overal waar ik kwam kreeg ik te horen: ze zal wel snel tandjes krijgen. Dit was echter niet het geval. Het bleef alleen maar bij het vertonen van de verschijnselen. Tot vandaag, want vandaag ben ik er achter gekomen, dat Julie haar eerste tandje is doorgekomen en wel haar linker voortand van de onderkaak. Het is weliswaar nog maar een klein puntje, maar wat was het een feest toen ik het ontdekte.

Ik haalde allerlei fratsen uit om mijn dochter aan het lachen te krijgen, zodat haar trotse vader ook een glimp kon opvangen van het tandje. Mijn telefoon maakte overuren, want iedereen moest natuurlijk meteen meegenieten van dit bijzondere moment. Fototoestel en camera, Julie genoot van alle aandacht en ik genoot van Julie, die opeens, zo met haar eerste tandje, een hele grote dame leek.

Je moet even goed kijken, maar dan zie je het...

tandje van Julie, zie je?!

1 Comments:

At 9:21 p.m., Anonymous Anoniem said...

ja hoor,heel duidelijk. O.

 

Een reactie posten

<< Home