Roselie

Verloskundige en moeder van Julie-Janne en Lili-Rose.

16.5.06

10 Maanden.

Julie word maar groter, ouder en wijzer. Laatst zei iemand tegen mij: “als je naar jouw dochter kijkt gaan je eierstokken toch rinkelen.”
Julie is ook geweldig en zeker geweldig lief, maar dat zegt iedere moeder natuurlijk over haar kindje. Toch snap ik de rinkel uitspraak wel, alhoewel een tweede? Nee, dat voorlopig niet. Julie is eigenlijk altijd vrolijk, lacht naar iedereen, trekt gekke bekken, danst en zo kan ik nog wel even door gaan. 10 maanden oud heeft ervoor gezorgd, dat Julie haar haar al behoorlijk gegroeid is. Het is zolang, dat het altijd voor haar ogen hangt. Nu zou je als moeder zijnde natuurlijk helemaal blij moeten zijn met een meisje met zo lang haar. Kan je lekker tutten. Echter zo’n moeder ben ik geloof ik toch niet. Mijn eigen haar is al een te grote opgave, waar ik eigenlijk ook niks aan doe. Gelukkig heeft Julie een vader, die het heel belangrijk vind dat je er verzorgd uitziet. Dit past hij dan ook toe bij zijn dochter. Zo kwam het dat Julie opeens een paardenstaart had en de volgende twee staartjes op haar hoofd. “ja, zei de papa van Julie, je kan toch niet iedere dag je haar hetzelfde hebben.”

3 Comments:

At 4:39 p.m., Anonymous Anoniem said...

Mag ik de papa van Julie even lenen. Klinkt als een leuke man :)
groetjes een stille aanbidder.

 
At 12:06 p.m., Blogger Roselie said...

Zolang je maar een stille aanbidder blijft vind ik het prima ;) De jaloerse mama van Julie.

 
At 2:10 p.m., Anonymous Anoniem said...

Wat heel erg schattig die staartjes! Echt al een grote meid.
Veel liefs, Esther

 

Een reactie posten

<< Home