Roselie

Verloskundige en moeder van Julie-Janne en Lili-Rose.

23.11.05

Fisher-Price

De vader van Julie had ooit eens een keer tegen mij gezegd, dat kinderen je jong maken. Nou als ik zo naar de vader van Julie kijk wil ik dat best geloven, maar toen Julie eenmaal geboren was dacht ik bij mezelf: “dat kinderen je jong maken geld vast alleen voor mannen en niet voor vrouwen.” Als ik nu de trap op loop met de maxi cosi in mijn handen moet ik een tussenstop maken om even bij te komen, als ik Julie haar kleertjes sta uit te wassen en ik ondertussen een blik in de spiegel op mezelf werp, dan zie ik een wit verlept hoofdje met enorme wallen en als ik aan het eind van de dag moe mijn bed inkruip, voel ik over heel mijn lichaam allemaal kleine pijntjes, dat kinderen je jong maken geld zeker niet voor vrouwen of bedoelt de vader van Julie toch iets anders.


Heb ik eindelijk het slapen van Julie onder de knie, is Julie alweer aan iets nieuws toe: spelen en ontdekken. Alles haal ik uit de kast om mijn dochter te vermaken, maar Julie wil heel graag zelf nieuwe dingen ontdekken. Een rammelaar die in haar handje is gestopt beland snel op de grond. Gekke gezichten van haar moeder zijn maar heel even grappig. In box Janneke met speeltjes en knuffels om haar heen, vind ze niet zo leuk en een speelkleed in haar box brengt hier geen veranderingen in, wat dan wel. In de hoek zie ik haar enorme babygym van Fisher-Price staan, dan toch maar dat proberen. Julie vind het geweldig en terwijl Julie van alles ontdekt, een rollend balletje links van haar, rechts een spiegeltje, boven haar hoofd allemaal bewegende beestjes en ga zo maar door, dwaal ik af naar vroeger, naar hoe ik met mijn Fisher-Price aan het spelen was. Het eeuwen oude oersterke speelgoed. Allerlei herinneringen komen naar boven en ik voel een bruis van nieuwe energie omhoog borrelen. Ik voel me weer zo jong en speels worden, dat ik Julie wel een stukje zou willen opschuiven om naast haar onder de babygym te kruipen. Aha misschien bedoelt de vader van Julie dit met dat kinderen je jong maken.

De babygym is een kraam kado dat Julie heeft gekregen van een stel geweldige lieve meiden. Een geweldig tof kado waarmee Julie en de mama van Julie heel veel leuke speeluurtjes beleven!

5 Comments:

At 1:53 p.m., Anonymous Anoniem said...

handig ding,heb ik ook.

 
At 9:26 a.m., Anonymous Anoniem said...

Wat een lief stukje! We voelen ons erg vereerd.
Veel liefs van de geweldig lieve meiden.

 
At 1:13 p.m., Anonymous Anoniem said...

Wondеrful work! That іѕ the type оf info thаt shoulԁ be
shareԁ arοund the internet. Disgrace οn the seeκ еngines
fоr nο lоnger ροsitioning thiѕ
ѕubmit higher! Come on oѵeг and seeκ adѵiсe from my ѕite
. Thаnk you =)

Visit my web site kraamcadeau

 
At 2:03 p.m., Anonymous Anoniem said...

What's up, I would like to subscribe for this webpage to get newest updates, therefore where can i do it please help out.

My web-site: babydeken

 
At 3:52 p.m., Anonymous Anoniem said...

Geеn twіjfеl, еconοmisch іnternatiοnaаl bellen
is de рerfеcte als u omgekеerdе
аls biј u еn uw gasten of еen
аndeгe leden van dе familie
tе zіjn die bіj andere in de globe .
Het κoρen van κааrtjes onlinе is zоwel goedkoop en hаndig en voordat
je naar buiten voor de οm tickets, ωіlt u misѕchien gеven еen ticket makelaаг
pгobеrеn . De elke ԁаg toename van dе
internаtiоnаle beltarieѵen zetten een extra
financiëlе lаst voor menѕen dіе νеelvulԁіg bеllen naаг versсhillendе landen .



Also viѕit my web рagе: Goedkoop Mobiel Bellen Naar Het Buitenland

 

Een reactie posten

<< Home