Roselie

Verloskundige en moeder van Julie-Janne en Lili-Rose.

5.11.05

4 maanden

In het begin van mijn zwangerschap wilde ik niks van schrijven weten. Buikfoto’s maken vond ik maar onzin. Hoe dikker ik werd, hoe leuker ik alles begon te vinden. Aan het eind van mijn zwangerschap werden er dagelijkse kiekjes gemaakt en schreef ik bladzijdes vol. Er waren zelfs momenten dat ik zoveel geschreven en geplakt had, dat ik niks meer kon verzinnen. Dit was het moment dat ik me naar iets anders vergreep, de babyalbum boeken. Ik was er echt helemaal verzot op. Alles wat ik nu al kon schrijven schreef ik en voor de rest zat ik te popelen om eindelijk eens de foto’s van de baby op te kunnen plakken. Nu is Julie al weer 4 maanden oud en lopen mijn babyalbum boeken 4 maanden achter.
Wat leert ze toch snel in zo'n korte periode. Soms lijkt het alsof ze niks nieuws leert, maar dan de volgende dag is ze opeens weer een paar babbeltjes wijzer. Vandaag heeft Julie haar voetjes ontdekt en dit speeltje vind ze eigenlijk nog leuker dan haar handjes. Vooral haar sokjes uittrekken vind ze geweldig om te doen en zodra dan haar teentjes tevoorschijn schieten begint ze keihard te lachen.

2 Comments:

At 11:17 p.m., Anonymous Anoniem said...

als je je site maar wel blijft bijhouden, want die is zo leuk om te lezen.

 
At 10:16 p.m., Anonymous Anoniem said...

Wat een heerlijk kind!
Ik geniet van de verhalen en de mooie foto´s.
Geef haar een zoen van tante E.

 

Een reactie posten

<< Home