Roselie

Verloskundige en moeder van Julie-Janne en Lili-Rose.

9.6.09

In de steek gelaten door mijn internet provider, UPC.

Roselie waar ben je?


Waar ben ik? Ik ben op een plek waar de dagen voorbij vliegen, de zon altijd langer lijkt te schijnen, de rust is teruggekeerd, waar ik tot in de late uurtjes buiten blijf, rosé rijkelijk vloeit, iedere dag als vakantie voelt, waar het gras zeker groener is dan bij de buren, een plek waar ik zonder na te denken wat ik aan heb naar buiten kan stappen, een plek waar ik weg kan zwijmelen terwijl ik kijk hoe in de verte de paardenfluisteraar bezig is, waar ik terug ben in de natuur, gewekt wordt door de haan en de vroege vogels, een plek waar een uil zijn jongen groot brengt, musjes onder het dak zitten en ik kan eten van eigen grond. Een plek waarvan we zeggen dat we als God in Frankrijk leven.

Een plek waar mijn kinderen van de vrijheid kunnen genieten, waar Julie heeft leren fietsen en waar Lili heeft leren lopen en vallen! Een plek waar we samen de was aan mijn mooie strak gespannen lijntje ophangen, waar we smullen van de aardbeitjes zonder gifsmaak en waar we kinderenboerderij dieren in overvloed om ons heen hebben.

En dit is gewoon in Nederland, in een dorpje onder de rook van Rotterdam!

Het is een plek waar UPC, mijn internet provider, kennelijk moeite heeft zijn producten naar behoren te leveren, mij telefonisch van alles wijs maakt en van alles belooft, botweg de telefoonverbinding verbreekt als er “teveel” gevraagd wordt en belooft terug te bellen maar vergeet dit te doen.
Belooft de problemen te verhelpen, maar hier wel de tijd voor nodig heeft (nu al sinds eind 2007).
Er voor heeft gezorgd dat ik allemaal nieuwe apparaten heb aangeschaft, met de belofte dat ik dan wel televisie, telefoon en internet zou hebben. Mij vergoedingen toezegt en zegt te zullen stoppen met factureren maar vervolgens dit na ruim anderhalf jaar weer terugdraait en wel met terugwerkende kracht!!!!


Roselie waar ben je….?

We zijn verhuist naar een plek waar televisie, telefonie en internet afhankelijk zijn van de weersomstandigheden of het verkeer wat langs rijdt, waar UPC ervoor gezorgd heeft dan we nog meer afgesloten zijn van de bewoonde wereld en naar een plek waar UPC mij het plezier van internetten en bloggen heeft ontnomen.

Hmmmm het regent...... zou ik proberen nu mijn stukje te plaatsen of zal ik mezelf de ergernissen besparen en hopen op beter weer voor morgen

17 Comments:

At 10:05 a.m., Anonymous Anoniem said...

hoi Roselie,

Daar ben je dus. Ik heb je verhalen gemist. Vind het heel erg dat UPC je zo in de steek laat.Weet je ik ga ze zelf wel even schrijven, dat ze jou geen internet mogen ontnemen omdat je verhalen te leuk zijn!!!! Ga zo door! Ik weet zeker dat het je gaat lukken. En mensen onthou nooit UPC nemen. Als het fout gaat daar dan gaat het ook echt fout!

groetjes de moeder van PIM

 
At 10:51 a.m., Anonymous Anoniem said...

Hey roselie!

Ik hoop dat je mijn bericht ontvangt..

Leuk stukje en helaas maar al te vaak waar!
Wij hebben hier ook een jaar of 3 gerommel gehad (met hoe kan het ook anders: UPC).

Tuin was oorzaak (not!)
Kabeltje zus, plugje zo (not!)

Zo kan ik nog een hele lijst met ergernissen maken, wij (maar ja, zeg nou zelf wie zijn wij dan dat wij het beter weten als iemand op een kantoortje ver weg?) dachten dat het te maken had met het laatste stukje dijkversterking iets verderop..
Na zo'n 3 jaar verder te zijn, hebben we er eindelijk iets minder last van..guess what?
De dijk is af!!

Grtzz
Lies

 
At 10:53 a.m., Anonymous Anoniem said...

Hoi Roselie,

Oh wat erg ik herken hier zoveel in!!! Ga snel professionele hulp inschakelen, want UPC is verschrikkelijk en steelt van zijn klanten.


groetjes florien

 
At 11:13 a.m., Anonymous UPC Webcare said...

Beste Roselie,

Het spijt ons te lezen dat uw klachten niet adequaat zijn opgelost.

Wij verzoeken u uw klantgegevens te mailen naar webcare@upc.nl. Dan nemen we zo spoedig mogelijk contact met u op.

Met vriendelijke groet,

UPC Webcare

 
At 12:03 p.m., Blogger Saralien said...

arghhhh wat irritant!!!

maar heel fijn je weer te lezen!

groetjes,
Carolien

 
At 12:35 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hi Roselie,

you go girl!!!!!

sylvia

 
At 12:53 p.m., Anonymous Anoniem said...

hoi roselie,

ik zie dat UPC je al gevonden heeft. Hoop voor je dat ze er nu wel de ernst van in zullen zien. had je verhaal ook al gelezen op een forum.

http://upc.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=40&thread_id=330&pid=1119#post_1119

jammer dat je niet meer kon bloggen want je schrijft leuk.

groetjes carola

 
At 1:22 p.m., Anonymous Anoniem said...

oh ik zie het upc heeft gereageerd, nou ik hoop voor je dat ze het oplossen, maar ik kan geloven dat je na zo'n lange tijd er geen vertrouwen meer in hebt. had je dan bij slecht weer ook geen tv? lijkt mij echt verschrikkelijk. Ik kan nog geen dag zonder.

succes

gr Lotta

 
At 1:30 p.m., Anonymous Anoniem said...

hoi roselie,

ronduit schandalig! Misschien dat ze het nu eindelijk gaan inzien en het oplossen en voorkomen voor andere!!! Wij hebben vroeger ook problemen gehad met UPC. toen we naar een andere internet provider wilde en netjes hadden opgezegd bleven ze maar rekeningen op sturen. Uiteindelijk hebben we alles wel terug gekregen en hebben ze het netjes opgelost, maar de stress ervan is verschrikkelijk. Ik zou wel alles aangetekend naar ze opsturen, want ze raken altijd van alles kwijt daar. Hoe kan zo groot bedrijf toch zo slecht georganiseerd zijn.

succes!!!


groetjes yahli

 
At 8:56 p.m., Anonymous Anoniem said...

Goed gedaan Roos,

Hoop dat UPC er wat aan doet en dat wij weer van jouw mooie verhalen kunnen genieten.


E.

 
At 9:22 a.m., Anonymous Anoniem said...

hoi

vind het verschrikkelijk. Ik hoop voor je dat UPC het gaat maken nu en je een goede vergoeding geeft voor alles wat ze je hebben aangedaan!!!!!!!!!!!! Het zijn schoften. Laat hun maar eens wat goed maken echt goed maken.

groetjes mariska

 
At 3:48 p.m., Anonymous Anoniem said...

[url=http://tonoviergates.net/][img]http://sopriventontes.net/img-add/euro2.jpg[/img][/url]
[b]anti virus software for sale, [url=http://tonoviergates.net/]discounts on computer software[/url]
[url=http://sopriventontes.net/]free kaspersky 1 year[/url] order software australia Premium Retail Price
download nero 9 ultra edition [url=http://sopriventontes.net/]personal finance software canada[/url] discount software office 2007
[url=http://sopriventontes.net/]microsoft office 2003 pro[/url] make or buy software
[url=http://sopriventontes.net/]buy chess software[/url] software store pictures
free software canada [url=http://sopriventontes.net/]free reseller software[/url][/b]

 
At 2:15 p.m., Anonymous Anoniem said...

Yes indeed, in some moments I can say that I approve of with you, but you may be inasmuch as other options.
to the article there is even now a without question as you did in the downgrade publication of this solicitation www.google.com/ie?as_q=usasoft dvd to cell phone converter 5.1.0 ?
I noticed the catch-phrase you have in the offing not used. Or you use the pitch-dark methods of inspiriting of the resource. I take a week and do necheg

 
At 2:28 a.m., Anonymous Anoniem said...

Pretty great post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have really loved surfing around your weblog posts.
In any case I will be subscribing for your feed and I hope
you write once more very soon!

Have a look at my site :: http://E-diocese31.cef.fr/

 
At 7:42 p.m., Anonymous Anoniem said...

It's not my first time to pay a visit this web site, i am browsing this web page dailly and take nice facts from here all the time.

Feel free to surf to my web blog ... rhinoplasty Top surgeon (dianasgrove.com)

 
At 7:24 a.m., Anonymous Anoniem said...

Wow, this article is niсe, my sister is analуzing
such things, thus ӏ am gоіng to tеll her.


Feel free tо visit mу web site :: rhinoplasty top surgeon

 
At 1:39 a.m., Anonymous Anoniem said...

Hi there, There's no doubt that your website may be having web browser compatibility problems. Whenever I look at your website in Safari, it looks fine however, when opening in IE, it's got some ονerlapping іsѕueѕ.
I just wanted to give you a quick heads up!
Apаrt from that, wonԁerful blog!

Feel free to visit my sitе: Nummerupplysningen.se

 

Een reactie posten

<< Home