Roselie

Verloskundige en moeder van Julie-Janne en Lili-Rose.

18.12.07

Doorslapen.


Fit zou ik moeten zijn, heerlijk uitgeslapen, maar dat is alles behalve waar.

Het is 23.00 uur Julie heeft een nachtmerrie. Om 00.00 uur komt de nachtmerrie weer voorbij galopperen. Om 03.00 uur heeft Julietje dorst. Het is 06.00 uur ; “Mama, Julie is wakker”.
Het is 07.30 uur. Ik zit met borsten die op ontploffen staan, wallen tot aan mijn knieën op het randje van mijn bed te kijken naar Lili, die heerlijk uitgeslapen zich aan het uitrekken is.

Lili-Rose heeft haar eerste nacht doorgeslapen. Wat is het leven soms krom.

1 Comments:

At 7:11 p.m., Anonymous Anoniem said...

ik had ook zo'n oudste dochter die de slechte slaper was. Dit is pas overgegaan na 7 jaar. Ik weet dus hoe je je voelt. maar het is wel fijn als je andere dochter wel slaapt sommige moeders hebben alleen maar slechte slapers.

groetjes tineke.

 

Een reactie posten

<< Home