Roselie

Verloskundige en moeder van Julie-Janne en Lili-Rose.

31.10.07

Tijdbom.
















Het is misschien een beetje raar gezegd, maar ik voel me de laatste tijd net een waggellende, tikkende tijdbom, die ieder moment kan afgaan.
De baby mag geboren worden, echter kan dit ook nog een paar weken duren. Iedere avond voordat ik ga slapen denk ik, morgen kan het opeens allemaal anders zijn. Wanneer zal het beginnen en hoe zal het me dit keer vergaan. Hoe ziet mijn kindje eruit? Is het een jongentje of een meisje. Laat wat mij betreft die bom maar afgaan, maar tot die tijd kan Julie nog even genieten van mama’s dikke buik.

4 Comments:

At 7:24 p.m., Anonymous Anoniem said...

oh je buik is echt enorm, word vast een jongen. succes

groetjes lines

 
At 10:38 p.m., Anonymous Anoniem said...

hoi roos

nog steeds een mooie dikke buik. Je zult het wel zat zijn. Zal aan je denken succes. Nog even geduld!!

liefs jo

 
At 11:20 a.m., Blogger Esther said...

Hee Roos
Nu is het voor jou aftellen! Hopelijk kan het deze keer lekker thuis. Ik wacht met spanning af!
Dewi huilt...ik ga even kijken wat er is. Ander leventje zo als moeder hoor! Maar wel heel leuk.
XXX Ess

 
At 10:22 p.m., Blogger Saralien said...

Irritant soms, dat je niet weet hoe dingen gaan lopen. Wanneer het, of het een meisje of een jongen is en hoe het zal zijn met twee kindjes.. Maar toch eigenlijk ook wel weer heel mooi dat het niet allemaal vooraf in te stellen valt en dat je je gewoon moet laten verrassen door wat gaat komen.

Succes, sterkte, geniet er nog even van... Ik kom af en toe hier kijken of er "al iets is gebeurd".

 

Een reactie posten

<< Home