Roselie

Verloskundige en moeder van Julie-Janne en Lili-Rose.

16.7.07

2 jaar.


Vorig jaar oefende we nog op kaarsjes uitblazen, nu waren de vingertjes aan de beurt. Moeilijk hoor met 1 handje twee vingertjes omhoog krijgen, 1 vingertje van iedere hand lukt veel beter. Julie is twee jaar en wat is ze toch wijs. Ze wist dat ze een feestje kreeg en wat voor een feest nog groter en nog drukker en nog meer kado’s. Het is niet te hopen dat het ieder jaar groter en meer moet worden. Julie had het in ieder geval prima naar haar zin. Kaarsjes uitblazen ging prima, wel een beetje tranen toen haar prachtige verjaardagstaart werd stuk/ aangesneden. ’s Avonds in bed verteld mijn lieve meisje me; “mama Julie is twee jaar, feestje leuk.” Nou daar doe ik het dan graag voor.

De dag na het feest was haar echte verjaardag en moest Julie trakteren op samenspel. Dit was voor Julie helemaal een geweldig feest. Voor de a-creatieve mama van Julie iets minder. Ik moest wel een traktatie verzinnen. Een gezonde tractie die ook nog leuk is. Grrr en dat krijg ik nu ieder jaar. Het uitdelen was geweldig, de verjaardagshoed was nog het leukst van allemaal.












Julie; “ mama Julie is nu echt 2 jaar en haar twee vingertjes vliegen de lucht in.”

1 Comments:

At 9:12 a.m., Anonymous Anoniem said...

gefeliciteerd met je prachtige dochter.

groetjes mama van pim

 

Een reactie posten

<< Home