Roselie

Verloskundige en moeder van Julie-Janne en Lili-Rose.

30.7.07

Als ik dat had geweten…..


Als ik had geweten dat 1 lolly per dag mij af zou helpen van die verschrikkelijk zwangerschap ochtendziekte, nou dan had ik het wel geweten. Wees eerlijk, welke vrouw houdt er nou niet van een lolly.
Ik ben er in ieder geval dol op.

Het blijkt dus echt te kunnen. 1 Preggie Pop per dag en je misselijkheid is meteen verdwenen. Het zijn lolly’s die gemaakt zijn op basis van essentiële oliën, aromatherapie en natuurlijk ingrediënten. Komt er ook nog eens bij dat ze gezond voor je zijn, want er zit gewoon ijzer en calcium in. Mijn favoriete smaak zit er helaas niet bij, drop. Je koopt ze per zakje van 7 lolly’s met verschillende smaken; spearmint, pepermunt, citroen, gember, aardbei, sinaasappel en lavendel.

Opnieuw zwanger worden om uit te proberen of het werkt, dat gaat toch echt niet gebeuren! Uit nieuwsgierigheid heb ik de smaak lavendel geprobeerd. Ik was niet misselijk, maar toch werd mijn maag er iets rustiger op. Het smaakt echt naar lavendel en dat is toch niet mijn eerste keuze als ik een lolly koop, maar goed als je misselijkheid verdwijnt dan maar een lavendel lolly. Citroen bewaar ik voor de bevalling kijken of het ook helpt tegen “bevalling misselijkheid”

Dus als iemand last heeft van ochtendziekte/ misselijkheid, probeer ze dan eens uit en laat mij weten wat je er van vindt en of het werkt.


www.bellypops.eu

3 Comments:

At 11:42 a.m., Blogger Esther said...

Ik ben gelukkig niet zo misselijk geweest. Maar toch, lijkt me wel erg handig. En idd misschien bij de bevalling! Dat lijkt me zo verschrikkelijk, als je tijdens de bevalling ook nog eens misslijk bent..bah.
Bijna verlof he!
Vandaag is mijn eerste verlof dag. Ik ga zo maar eens beginnen met poetsen, haha.
XXX

 
At 1:29 p.m., Anonymous Anoniem said...

Handig ik ben ook zo ziek, ga ze meteen bestellen en laat het je weten.

groetjes een zieke moeder

 
At 10:49 a.m., Anonymous Anoniem said...

Dat is grappig. een lolly tegen de misselijkheid, nog nooit van gehoord. Misschien als ik dadelijk zwanger ben van mijn tweede dat ik dan wel ze ga uit proberen. Leuk hoor en dan laat ik het je weten.

groetjes de mama van denny

 

Een reactie posten

<< Home