Roselie

Verloskundige en moeder van Julie-Janne en Lili-Rose.

17.1.08

Bedankt!

Overspoeld met kaartjes, mailtjes en sms’jes. De telefoon heeft nog nooit zo vaak van zich laten horen. De bezoekjes, de cadeautjes en het blijft maar doorgaan. Niet alleen Lili is verwend, maar ook Julie. Het is zelfs zo erg dat als de deurbel gaat Julie al roept: "Cadeautje". Prachtige cadeaus; kleertjes, speelgoed, spulletjes voor haar kamer, knuffels, boekjes, etc. Teveel om allemaal op te noemen.
VSM en Weleda, die me al zo goed hadden verwend in de zwangerschap hebben me weer overladen met hun producten en voor VSM kwam het pakje precies op het juiste moment door de brievenbus. De druppeltjes tegen de darmkrampjes, Cinababy druppels. Een babylijn uitproberen wilde ik Lili niet meteen aandoen, bovendien was de keuze van mijn product allang duidelijk. Toch kreeg ik nu dankzij Weleda de mogelijkheid om al hun babyproducten te proberen. Het Calendula crèmebad is niet aan te slepen, Lili-Rose heeft daardoor niet één keer zo’n droog schilferhuidje gekregen. Dagelijkse massage met baby buikjesolie zorgde voor wat ontspanning voor Lili’s hard werkende buikje. Voor het eerst Wecesin strooipoeder gebruikt en wat heeft ze toch een mooi naveltje gekregen.
Zoveel aandacht hebben we gehad en ook ik werd niet vergeten. In het begin probeerde ik nog alle mailtjes en sms’jes te beantwoorden en mensen te bellen, maar het was niet bij te benen, dus vandaar dit stukje.

We willen graag iedereen bedanken, voor al jullie aandacht, de attentheid, de kaartjes, mailtjes en sms’jes. Bedankt voor alle prachtige cadeaus en bedankt voor de bezoekjes. Iedereen bedankt die ons zo geholpen heeft met deze drukke periode. Bedankt voor die wandeling met Julie, bedankt voor het koken van een avondmaaltijd, de boodschappen en bedankt voor het badderen van Lili.

Lief dat jullie allemaal zo aan ons hebben gedacht.

Eén iemand in het bijzonder moet ik wel even bedanken. De vrouw die zowat vanaf de eerste wee aan het vliegen en sjezen is geweest. Dit allemaal om mijn kraambed zo rustig mogelijk te laten verlopen. De vrouw die me de kans gaf om in alle rust mijn tweede dochter goed te leren kennen. De vrouw die er voor zorgde dat Julie niks te lijden had onder de nieuwe gezinssituatie. De vrouw die de cranberrysap, de zoute dropjes, abrikozenkruimelvlaaien en het rode vlees keer op keer weer in huis bracht. Zonder deze vrouw was deze periode nooit zo soepel en ontspannen verlopen.

Dank je wel lieve mama met je magische handen.

4 Comments:

At 10:09 p.m., Anonymous Anoniem said...

hoi roselie

Ik wilde al vragen welk babyproduct jij gebruikte, maar nu hoeft dat niet meer weleda zeker;)

Ik moet nog 4 weekjes en dan ben ik ook een mama, ga op jou site gluren als ik er niet uit kom.

groetjes van margrit

 
At 12:23 a.m., Anonymous Anoniem said...

hoi roselie,

ik ken je niet, maar ik kreeg wel tranen in mijn ogen van je stukje. Je hebt vast een hele lieve mama.

groetjes van een zwangere mariska

 
At 11:57 a.m., Anonymous Anoniem said...

Hoi Roselie, papa, Julie en Lili,

Gefeliciteerd met jullie 2e aanwinst!! Ik wist helemaal niet dat je zwanger was (heel lang niet op je site geweest, door de drukte met een kindje), wel heel leuk om te lezen! Ik zal de andere stukjes nog wel even doorlezen, want ik vind dat je heel leuk schrijft...

Probeer ervan te genieten, ondanks de zware momenten (in het kwadraat nu;-)). Enne... ik wacht nog even voor ik je nadoe denk ik, dus je zal me voorlopig nog niet in de praktijk tegenkomen :D

Groetjes,
Yvo, Maira en Gio.

P.S. Zou je de groeten aan Hanneke voor ons willen doen, als ze er nog werkt (en nog weet wie we zijn)?

 
At 5:07 p.m., Anonymous Anoniem said...

Nog gefeliciteerd!!!

 

Een reactie posten

<< Home