Roselie

Verloskundige en moeder van Julie-Janne en Lili-Rose.

13.8.05

1 maand

Julie is vandaag 1 maand oud !
Vandaag was de dag dat heel Rotterdam trilde, dat Julie nog steeds niet wist wat slapen was, dat de vader van Julie verlangde naar wat ontspanning en dat mijn lichaam gebroken aanvoelde. Dit vereiste een aanpak aangezien we alledrie op instorten stonden. Het volgende plan is toen gemaakt : de vader van Julie werd de stad ingestuurd om de rijdende, erotische vrachtwagens te bewonderen, die de vibratie en de geluidsveranderingen in Rotterdam veroorzaakte. Zo kwam vaders tenminste weer eens aan zijn trekken?! Nou alleen Julie en ik nog. Aangezien Julie alleen maar in slaap valt in de draagzak, moest ik wel naar de vrouw met de magische handen die mijn gebroken lichaam weer zou herstellen. Zo zouden we aan het eind van de dag allemaal aan ons trekken zijn gekomen. De dag liep bijna zoals gepland de vader van Julie ging de stad in en genoot. Ik kreeg mijn massage alleen niet op de behandelstoel, maar op bed en dit omdat mijn dochter had uitgevonden dat haar Oma's plekje in bed een heerlijk plekje is om in een diepe ontspannen slaap te vallen.
Het was een genot om een massage te krijgen liggend naast mijn dochter, die eindelijk had uitgevonden wat slapen was.

6 Comments:

At 5:30 p.m., Anonymous Anoniem said...

lieve JJ, de populieren fluisteren je toe dat jouw mamma talent heeft.

 
At 5:32 p.m., Anonymous Anoniem said...

wie is die vrouw met die magische handen, ik zou haar ook wel eens willen ontmoeten.
de Opa van JJ

 
At 6:24 p.m., Anonymous Anoniem said...

omama heeft je weblog nu net gezien en moet direct reageren. ik vind dat JJ vandaag pas een maand is. Wat leuk, zoals die schat op haar buikje ligt. Roos, je verhaal is ook prachtig en dat terwijl je denkt dat je geen taal-mens bent.Ik hoop jullie gauw weer te zien.

 
At 7:13 p.m., Anonymous Anoniem said...

heel leuk gedaan lieve mama xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx papa

 
At 8:27 p.m., Anonymous Anoniem said...

O wat een mooi kindje... ook al vallen haar vaders donkere trekken me als eerste op op de foto's, zie ik toch zeker ook een roosgezichtje. Misschien was dat de rest van de familie al lang opgevallen... Maar goed, ik ben er weer wat later bij vanuit Utrecht. Ik kom snel kijken Roos en vind ook dat je mooi verhalen schrijft( die over de gehoorstest was leuk). XXX en veel liefs en geluk aan jullie en julie van Fleur (ben ik nu achtertante of zoiets? Heeft dat een naam?)

 
At 12:37 p.m., Anonymous Anoniem said...

Leuk Roos, ik zie nu ook het geboortekaartje staan, dat is toch wel mooi geworden he? MC

 

Een reactie posten

<< Home