Roselie

Verloskundige en moeder van Julie-Janne en Lili-Rose.

10.8.05

De gehoortest

Julie moest vandaag voor een gehoortest bij het consultatiebureau. De bedoeling is dus dat de baby's tijdens de test slapen. Tja daar hadden we dus al een groot probleem, want slapen is iets wat Julie liever niet doet zeker niet als je dat wilt. In de brief van de gehoortest stond dat we een half uur eerder aanwezig moesten zijn, zodat we haar voeding en een schone luier konden geven, want dan waren ze lekker rustig. Nog een probleem want als Julie aan de borst is of is geweest dan is zij een behoorlijke driftkikker. Gelukkig is voor alles een oplossing en dat was voor ons de handige draagzak, die Julie van haar gekke tante heeft gekregen. Jawel ze sliep op de heenreis en ook nog steeds bij aankomst. We liepen naar binnen en meldden ons netjes aan, waarop we de volgende reactie kregen; "mevrouw de test is niet voor u, maar voor uw dochter die had u mee moeten nemen". Carlos en ik lachend wijzend naar de draagzak. Nou dat was meteen 1 grote attractie van zit ze daar in en bent u net bevallen en kan u haar zo dragen en wat ligt ze lief. Meteen kwam mijn moederinstict (waarvan ik had gedacht dat ik die nooit zou bezitten) weer naar boven. "ja nu ligt ze lief dus genoeg gekeken, want ze moet dadelijk nog wel slapen anders kan ik die test alsnog niet doen". Haha. Geen voeding, geen schone luier, Julie sliep prima door en jawel hoor ze is geslaagd haar gehoor is prima in orde. Een heerlijk gevoel geslaagd voor een test.

1 Comments:

At 6:13 p.m., Anonymous Anoniem said...

wij waren gezakt. bij mij bleef ze huilen. nu moeten we een andere keer een herexamen doen!!

 

Een reactie posten

<< Home